Pages

Saturday, October 23, 2010

menanti dengan penuh kesabaran

hah... tajuk post saya sangat lah skema... sangat lah sopan santun... sebab memang saya sedang bersopan santun... menanti dengan penuh "sabar"... yer "sabarrrr" lah sangat...

what? kenapa ada ber (inverted) koma the word sabar?? sebab nyer dalam hati kecil saya yang lagi comel ni... saya sebenarnya terujanessssssss sesangat! every night saya bermimpi-mimpi dan every day saya berangan-angan... the 'power of dream' itu parking di hadapan rumah no.10 jalan 28a ini...

uwaaaaaaaaaaaaaaa.... when will my 'power of dream' will really..i mean REALLYYYYYY here at R.B (rantau bukit yer fyi).... come here WUM..come quickly.... huhuuu....

what was that WUM??? hahaa.. nak tau? sila scrolllllling and slidingggg.....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tadaaa....
my first ever car lorh..



belum sampai lagi...
=(


With love... HH


No comments: