Pages

Tuesday, April 29, 2008

Tinggalkan Aku - Anuar Zain

A very very nice songs.. terbaru dari Anuar Zain..
go to this link --->
Tinggalkan Aku - Anuar Zain
Kata mu cinta telah tiada
Sendiri…… aku menahan pedih ini
Hilang semua rasa
Habis begitu saja
Untuk bersama….. buat selamanya

Kata mu dia yang lebih sempurna
Dia lah di jiwa
Dia lafas asmara

Bisikan kata-kata akhir mu itu menusuk jiwa ku
Kini kau datang untuk kembali pada ku

Pergi sudah tinggalkan aku
Ku tak ingin engkau ada
Kembali lagi ke dalam
Cerita hidup ku ini
Ku bahagia tanpa dirimu
Biar begini adanya aku/
Kerana Tanpa mu
Ku temukan sinarnya

Bisikan kata akhir mu itu menusuk jiwa ku
Kini kau datang kembali pada ku lagi

Usah lagi kau guris hati ku
Ku tak mahu lagi
Merasakan hati mu dalam dunia ku
Pergilah dari hidup ku

Oooohhhh

No comments: