Pages

Friday, September 26, 2008

si Comel yang ku rindui

Oooouhhh, Comel!

I miss you la dear.. walaupun kau agak-agak nakal, tapi kau sentiasa di hati (katanya..)...
okla, here i update the pics of si Comel the latest..
dah makin besar and gemuk..... makin ganas, makin nakal, makin manja2 dan segala makin lagi lah...

so here girls, ceki-daut!


kantoi!! menyorok belakang laptop aku yerh...



gemuk nyer... tapi lately ni nampak kurus sket..


so naughty u girl!



chack!!





sekarang ni si Comel ada di Pet store, where we bought her.. sbb it's time for her to mating dgn kucing jantan... lagipon my family sumer nk blk kg for a week.. so, she will be kept at the store for a while.. nk bawak blk kg cam susah la pulak nanti nk jaga...

anyway, hope this time, menjadi la proses mengawan tuh... Comel cepat2 mengandung, dpt baby yg cute2 tau.. hopefully... Amin...

4 comments:

Nitima Sood said...

At first I was marvelled to see such a blog. I wish I had a blog like yours. How where you able to cope such a lot. meet me at

http://offbeatspirituality.blogspot.com/

Waiting with curiosity. To know your innovation

Anonymous said...

diana weh the last time u came to my hse, still fresh in my mine u r soooooooooo scared of all my cats...surprisingly today to know that ko tak takut kcg lg..siap excited to see 'her' pregnant!!hehheh...quite a drastic change eh..time does flies eh..miss u a lot..how's ur raya??do tk care..bye

diANa hARiS said...

excited seyy!!! hahaa... tiap kali blk rumah my mom kat kl, aku first mesti carik dia.. wahahaha...
sbb kenkadang kucing perangani dia manja2, kkdg nakal tak hingat, kkdg gediks giler, kkdg penat melayan nyer! tp, biler tak jumpa rindu-rinduan gitu...
wah kelakar nyer! ahahahaa....

Anonymous said...

weh awat la aku comment kat blog ko ni nama aku x kuar???huhuhu..(kc)