Pages

Friday, August 20, 2010

Happy Anniversary!

" I'm IN love and don't want to get OUT from it...forever.. =) "



Saya sah menjadi isteri kepada dia pada 19.08.2006.. di mana kami di nikahkan di masjid Kampung Pandan, Kuala Lumpur. Dan hari ini 19.08.2010 genap lah 4 tahun kami menjalin kasih dalam hubungan yang sah bersama...

Saya sangat berterima kasih kepada dia kerana sudi menerima saya sebagai isteri nya... Selama 4 tahun ini, saya juga ingin memohon ampun maaf sekiranya ada salah silap atau terabaikan tanggungjawab saya sebagai isteri...

Saya sangat menyayangi dia dulu dan sekarang dan berharap ianya berkekalan sampai lah bila-bila... Saya berharap sangat dia tahu akan perasaan saya pada nya... Walau apa pun yang terjadi, berat untuk saya menolak kehadiran cinta saya ini padanya...

I really really love you abang... always... and sooo much... I hope we can cherish our life with more love, laugh, tears and care each other...

I wish you Happy Anniversary my love!


With Love... HH

No comments: