Pages

Wednesday, August 25, 2010

Kelahiran Puteri Sulong Encik Haris

Saya sangat seronok hari ini!

Tarikh 25 Ogos 2010, genap lah sudah umur saya 27 tahun! Yeaa... Yeaa... (tapi kan sebenarnya 27 tahun 9 bulan..kan..kan..)

seperti yang telah saya mengepohkan dan menggedikkan dalam previous entry, saya telah memboroskan duit gaji saya dengan membeli Special Gift from ME to ME... ngeheheee..

dan pada 25 hb pagi, tengah bersiap-siap menconteng muka dan berdandan ke opis.... saya pun dengan tidak sabar dan gelojoh nya... membuka la kotak ? itu... dan menyarungkan jam ? pada tangan ku yg kecik lagi mulus lagi tak berapa nak kurus... ;P


dan saya tersengih saja muka senyum kambing datang ke opis... tiap saat memandang tangan, sebab ada benda baru yang bling-bling telah mendistract saya... haha....


I'm happy jugak sebab...
Sudah rasa macam celebrity sebab...
Terlalu banyak komen and wishes yang masuk ke dalam inbox email and facebook saya sebab..
Menyebabkan jalur lebar senyum kambing saya bertambah panjang seperti sampai ke telinga... =)

terima kasih kepada semua rakan, family, love ones..yang sudi menge-wish kan besday saya! sebab..
apa-apa pun...

Saya Sangat HAPPY!!!



With Love... HH

No comments: