Pages

Wednesday, August 18, 2010

A special, A good, A nice treat for myself!

Saya diarahkan oleh boss saya untuk ke Kuantan with short notice! Saya pun hanya menurut perintah.. Ikutkan sahaja ler...
After submitting documents to the designated office, they ask me to wait for about 2 hours for their Partners to check, sign and cop the docs.. Apakah? 2 jam kah? Aiyoyoo..

Saya pun membuangkan masa saya selama 2 jam lebih itu dengan pergi ke shopping mall sebelah opis nyer itu...

Jalan-jalan tanpa arah.. Sudahla saya hari itu pakai uniform company.. Aduuuusss! Apa lagi, semua orang memandang saya 2 3 4 macam! Seperti dapat memahami maksud pandang mereka like "eh, eh budak ni kerja kat company PET****S ke? tapi boleh jalan- jalan kat sini.. apa tak keje ke??"Saya cuma mampu buat muka tebal saja laaa.. Tiada rancangan pun mahu shopping ape-ape... Then masuk kedai ke kedai dan kedai ke kedai.....

Then ternampak! Aihhh! Jatuh cinta pandang pertama!
Aihh! Pusing-pusing, tengok-tengok, tanya-tanya, pegang-pegang..
Ok! Done! Confirm!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
BELIIII!!!


Hahaaa... An advance gift from ME to ME!!!
Hehe its 7 days more to go actually...tapi dah jumpa awal, rembat jerla dulu... Sooo, a deserve treat for myself... Sekali setahun saja kan... Apa salohnya.. yer dop? (alasan..alasan..woman selalu ada alasan untuk shop and buy)

And...and...and... saya juga telah membeli sesuatu (beli lagiii..ada jer di beli walaupun tadi dah mention tiada rancangan untuk beli pape...sigh woman..kan..) untuk si dia sempena ehem-ehem kami hehee... almost complete # of years dah... wah... hehee... gift yang tidak seberapa but, atleast have something la than nothing.. kan.. kan... =)

im sooo happy... happy.... nanti i will post what is THE gift for ME.. and THE gift for him okay..okay... hihii...

(smiling in the face.. in the heart...)


With Love... HH

No comments: