Pages

Sunday, August 15, 2010

New Look... New Make-Over

I'm very sorry... sudah lama sangat saya mengabaikan blog saya ini.... rindu sangat rasanya mau mencoret-coretkan cerita-cerita hari ku di sini.... kan..kan..kan... but di waktu tiada post entry baru yang appear ni... saya sebenarnya sedang 'sibuk' menjadi..apa yang mereka selalu gelarkan tu..haa "silent reader" kepada blog-blog yang lain... heheee.. best jugak kan dapat baca blog-blog lain... ada macam-macam cerita menarik yang mereka kongsikan... dah jadi macam story book pulak pada saya... macam boleh buat hobby laaa... kalau teacher tanya "what is you hobby?"... lepas ni boleh la saya jawab "my hobby is reading!" hahaa... walhal... kalau ada orang tanya pasal hobby mesti TIDAK akan punya jawab "..reading..." sebab saya memang tak suka sangat membaca... yes i know..i know... reading is a good hobby... should read more and bla...bla... huhuuu..

anyway... tajuk entry sudak macam giler gempak (double G... macam iklan burger mcD) sebabnyer... saya sudah make-over saya punya blog layout menjadi.... TADAAAA!! hehee... cantik tak...cantik tak.... ngehehee... kan kan kan... cantik.... especially the blog header... and kalau you all notice.... in this new entry post, my 'style' of typing words are..... a little tiny bit different..... hehee... antaranya, saya seboleh nya menaip penuh setiap perkataan itu.. wahh.. hehee... type the word "jugak" no more "jgk" kan kan... and also... saya membahasakan diri saya as "SAYA" or sometimes "I" hihiii no more "AKU" sudah.... it sound sweet, innocent and cute daa... hehee.. and i think, i prefer to speak rojak laa... sometimes english, sometimes malay.. it's sounds more like me....

but anyway... it's a new tranformation... so, cannot expect everything perfect and Walllaaa... kekadang mungkin ada jugak yg terrrr-taip in short form jugak... kan kan.. so, people make mistake.... hehee...

huh? kenapa tiba-tiba buat make-over semua ini.... hrmmmm jawabnya... no reason... saja suka-suki.. mau start over new look and new style... I'm a Virgo kan.... Virgo like changes.. i mean good changes la.... hihihii....

So, hopefully after this... I lebih kerap meng-update kan cerita-cerita suka-suki saya di sini..... sometimes sangat-sangat teruja pabila membaca blog-blog lain yang sangat best untuk di jadikan "story-book" saya... oh, kamu semua tertanya blog mana yang saya selalu intai... hihhiii... saya suka baca blog Hanis Zalikha, blog The Pink Stilettos, blog sis dia Shazwani Hamid, and blogshop yang macam-macam ada kat internet like SugarScarf, Radiusite, eightDesign, Asylla Collection and lots more...

haaa... you guys also can ceki-daut blog-blog ini... sangat best laa... sehingga membuat kita leka tentang hal kerja-kerja lain... Opppss... heheee...

Orite.... i guess, i'll update more cerita later laa... i have lots things actually nak share.. cumanya.. as always, time consuming.... hrmm, i always have problem in time management... not that i don't know how to manage my time wisely....(cewah) but the things that everyone suker sangat bulk and lump sum to me macam-macam kerja and its way TOOOO MUCH... huhuu... maybe next entry boleh share cerita pasal time management kot...

bluewwekkk!
Sounds like boring jer tajuk... but actually good to share... emm, will see later... hehe...ok


With love... HH

No comments: