Pages

Monday, August 16, 2010

Variety of tudung style!

(update)

Wah! Tajuk story macam gempak jer.. Ala-ala cover magazine Nur or InTrend.. Kan kan.. Haha..

Anyway, sebenarnya niat saya adalah mahu berkongsi style-style tudung yang saya pernah gayakan ke office, ke kenduri kawin, hari raya, events atau hari-hari biasa macam nak ke kedai or ke pasar malam pun boleh... Ahakkss... Takda la banyak sangat style nya (cewah..tittle post pon dah tertera variety) tapi boleh la untuk di jadikan story mory and share with you girlss.. Kan kan...

Sebenarnya piccas saya pakai macam-macam jenis tudung ada banyak... cumanya, kene cari and godek and scrolling and searching... ntah merata-rata saya save... ada yang dalam external HD, ada yang di camera Sony saya, ada yang di PC hubs, ada yang di laptop office... Oppss, it's sooo me... hahaaa... suker menyepah...

Aha! huuuureyy, i manage to find few piccas... ngeh ngeh... yang ni macam agak-agak lates style tudung saya... ceki-daut...


This one saya pakai instant hijab lycra material swing side.. beli online saja... sangat senang pakai... (tapi pipi saya tembam you.. uhuuk..)


yang ini juga sama seperti di atas, tudung instand hijab material lycra cuma awning nyer thai silk.. sangat mudah juga nak pakai..


hehee... ini dress to office theme nyer "ku baru pulang dr Mekah.. ko jadi Minah Arab seketika"... hihiii... tudung instant hijab material lycra, beli dari online jugak.... very nice, like it...


aha... yang ini macam trend terkini lah kot.. banyak betol sale tudung macam ala-ala 3 layer ni dengan shawl yang material lycra... tapi sangat lembut kain nya... itu yang suker ngat... heeheee... sape-sape yang belum cuba, should try lorh... mana tau you girls jatuh cinta dengan style macam ni... gaya ke office ku dengan theme nyer "modern mummy yang tetap tidak mau diketahui usia dan status nyer" ahaksss =P


style ke office ku dengan tema "zaman masa muda mudi... bertemasya dan menariii...." sebabnya... ini lah style ku yang sebelum-sebelum nya tudung segala jenis yang pelik-pelik keluar di pasaran.... mula pakai shawl selepas ku berhabis pantang hari itu.. dan mula lah episod "giler tudung ku.." hihii....

Nak pakai shawl ni sonang ajo... nanti i tunjukkan post entry cara-cara melilit shawl yang saya buat selalu..... atau tidak, kawan-kawan boleh juga ceki-daut youtube byk vids yang tunjukkan caranya... hehe...

so, siapa kata bertudung tidak boleh bergaya.... sebenarnya, bila bertudung lah lagi macam-macam gaya boleh kita pamerkan.... kalah ladygaga.... huahuahuaa...

Ouurhh I can handle bagholics, shoesholic, dressholic, jewelsholic, foodsholic (apologize all the spelling yang 'rekaan ciptaan sendiri'), but i really can't resist Tudungsholic!!! huahuaaa... sangat menggilai tudungssss... stock yang ada di rumah pon sudah sangat sangaaaat over-the-load...

what can i say, everyone ada weaknesses kan kan... so aku hanya insan biasa...... (alasan pakai boleh...)
:-)


With love.. HH

No comments: