Pages

Sunday, October 30, 2011

Keputusan Piala Malaysia 2011!

Kemenangan untuk game FINAL Piala Malaysia 2011 telah jatuh ke tangan Negeri Sembilan!
Tahniah buat pasukan Negeri Sembilan dengan jaringan 2-1..... it was a good game...



Agak-agak kesedihan melandanya hati ini nyerr punn... kerana nya saya memang berpihak kepada pasukan Terengganu... na na naaa ganu kiteerr! Tapi biasalah, adat bertanding, ada yang kalah, ada yang menang... 

But overall, i was a good game.. although i feel like the game a bit macam kelam kabut... 2-2 team macam kelam kabut... ecehh ecehh, pandai pulak aku bagi review... bukan football fans pon, muahahahaaa!

TETAPI, pada pandangan mata kasar saya yang tak berapa kasar... walaupun kemenangan di pihak Negeri Sembilan, Team Terengganu nampak lebih agresif dan rancak menyerang... cuma mungkin goalkeeper Ganu sudah injured sikit kannnn, soooo itu yang terlepas jugak 2 goal... cewahh-cewah, alasan boleh diterima tak??! (erkk..)

Cute kan pic ni... aku jumpa kat google image.. haha


Anyway, kalau Terengganu win the game pon, macam laaaaa aku bley cuti... esok Month End Closing kot... A LOT of work woooooo kat office!!! 
Takpe..takpe... Team Ganu, jangan sedih-sedih sangat yer... YOU REALLY DID AN AWESOME JOB!

With love... HH

No comments: