Pages

Saturday, October 29, 2011

Piala Malaysia 2011 - Terengganu vs Negeri Sembilan

This is weird??? Entry post tittle jer sudah sangat memelikkan dan meraguinyer pon kann... (erhh, loghat mcm Johan Raja Lawak lakss)

Readers blog saya tentunya menggarukan kepalanya punnn sbb nyer punn, i had never a fans of footballs game u know... hahaa.. and suddenly i make a post tittle as above.. what da??!

Saja jer, sebab memamg teruja sedikit dan excited sedikit kerananya.... Malam ni... 29 October 2011 jam 8.45PM, akan bermula lah perlawanan akhir PIALA MALAYSIA 2011 di antara TERENGGANU dan NEGERI SEMBILAN! 



YEAAAA! Mesti tengok wokey... sbb saya mahu sokong negeri TERENGGANU laaa... go! go! go! ganu kiteeee.... WHY GANU???? laaaa... of course la baybeh... im working in TERENGGANU babe.... and i grew up in TERENNGANU also babe... copp, what??! hehee... yerlaa... saya sekolah di terengganu ni.. from primary until secondary tau... nama sekolah saya dulu, SEKOLAH RANTAU PETRONAS, pastu dia tukar nama plak (suker-suker plak main tukar nama) SEKOLAH MENENGAH KEB RANTAU PETRONAS...

OIT..oit.. back to the subject matter please! yea..yea... saya ramalkan cuaca agak baik malam ini sebab terengganu bakal menjulang itu piala malaysia 2011! AMINNNN!!!
Pray for the best ganu... insyaAllah.. saya dapat cuti peristiwa esok kerana anda, footbal team Terengganu!
(Hafiy said: "ten-kiuuuuu")

to chekc-out details, click at FB piala malaysia!


With love.. HH

No comments: